جام جهانی 2022| خبر بد برای ببرهای آسیا/ نیمار به بازی با کره‌‎جنوبی می‌رسد

15:33 - 12 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۰۸۳۳
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
کاپیتان تیم ملی برزیل با اعلام کادر پزشکی این تیم به دیدار دور حذفی مقابل کره‌جنوبی خواهد رسید.

خبرگزاری میزان - رودریگو لاسمار، پزشک تیم ملی فوتبال برزیل گفت که نیمار، کاپیتان سلسائو می‌تواند در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 برای تیمش مقابل کره جنوبی بازی کند.

مهاجم برزیل به همراه هم تیمی‌اش «دنیلو» در بازی نخست برزیل مقابل صربستان دچار مصدومیت شدند که حضورشان در ادامه مسابقات را در هاله‌ای از ابهام قرار داد. «الکس ساندرو» نیز در بازی بعدی مقابل سوئیس دچار مشکل شد.

پزشک تیم ملی برزیل درباره لشکر مصدومان این تیم گفت: در مورد نیمار و الکس ساندرو، فکر می‌کنیم که زمان زیادی در اختیار داریم و این احتمال وجود دارد که آن‌ها به بازی مرحله حذفی برسند.

وی گفت: بیایید منتظر باشیم ببینیم چگونه خواهد بود؛ آن‌ها هنوز تمرین با توپ را شروع نکرده‌اند و این کاریست که فردا انجام خواهند داد. این مهم است که ببینیم چگونه به این وضعیت پس از مصدومیت پاسخ می‌دهند، بنابراین بسته به شرایط، تصمیم خواهیم گرفت.

وی همچنین در حصوص دنیلو خاطرنشان کرد: وضعیت او در حال پیشرفت است و امروز کار با توپ را انجام خواهد داد و از نظر عملکردی بسیار مثبت و سازگار شده است؛ انتظار می‌رود فردا ئنیلو بتواند به طور معمول با همه بازیکنان تمرین کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *